لنوو در حال سپری کردن روزهای سختی است ، چون چند هفته ای می شود که خطرات باگ Superfish که به طور پیش فرض برروی لپ تاپ های لنوو نصب است نقل محافل شده است.

لنوو شرکتی چینی و چند ملیتی که در سال 2005 با بخش تولید رایانه های شخصی آی بی ام ادغام شده و در چندین سال گذشته حداقل در بخش فروش لپ تاپ جزء پرفروش های بازار بوده به نظر می رسه با چالشی جدید به نام بی اعتمادی مشتریان روبرو شود.

مطمئنا بعد از این اتفاق فروش و سود لنوو حداقل در بخش فروش لپ تاپ کاهش پیدا می کنه و اگر غیر از این بشود مدیران این شرکت باید خدای خود را بابت این موضوع شاکر باشند.

هرچند که خود لنوو اعلام کرده :"دلیلی برای نگرانی در خصوص حریم خصوصی نمی بیند". اما کاربرانی که اخبار روز دنیای تکنولوژی را دنبال و مخصوصا که دشمنان و رقیبان لنوو هم مانند آتش زیر خاکستر عمل می کنند نگران این موضوع هستند که لپ تاپشان آلوده به این باگ باشد ، خب در هر صورت اکثر کارهای بانکی و خریدها این روزها به صورت اینترنتی انجام می شود و اگر این شایعات و حرف و حدیث ها صحت داشته باشد چه؟ اون وقت باز هم دلیلی برای نگرانی وجود نخواهد داشت؟!

اما برای اینکه خیال کاربران کمی راحت شود کمپانی LastPass همانند آب روی آتش عمل کرده و به فکر چاره ای افتاده که می توانید از این صفحه آموزش چگونگی حذف این این باگ را دنبال کنید.

مدیران بازرایابی و فروش شرکت لنوو باید خیلی سریع برای این مشکل راه حلی پیدا کنند تا قبل از اینکه اعتماد مشتریان و طرفداران خود را از دست بدهند ، چون این موضوع نه تنها بر نظر طرفدران آنها تاثیر خواهد داشت بلکه شاید کسانی که تازه قصد خرید محصولات این شرکت را داشته اند منصرف کند و این می تواند ضربه ی بزرگی به لنوویی باشد که تازه در بازار برای خود اسم و رسمی دست و پا کرده است.

نویسنده : محمد قناعی