اگر به دنبال شغلی می گردید یا می خواهید با شبکه ای آشنا شوید که در آن همه در مورد کار و تجارت صحبت می کنند، LinkedIn سایتی بسیار موثر و مفید خواهد بود.

لینکداین اخیرا اعلام کرد که با پرداخت مبلغ ۱٫۵ میلیارد دلاری، وبسایت Lynda.com را خریداری کرده است. خرید لیندا بزرگترین خرید لینکدین تا به امروز بوده است.

وبسایت لیندا، مجموعه از نزدیک به ۳۵۰۰ کلاس درس و آموزشی است که در آن همه چیز تدریس می شود؛ از طراحی وب گرفته تا زبان بدن که توسط متخصصین حوزه مربوط تدریس می شود. با توجه به اشتراک مسلمی که میان کار LinkedIn.com و Lynda.com دیده می شود، مجموعه بزرگتر تصمیم به خرید مجموعه دوم می گیرد.

لینکداین می گوید نتیجه همکاری بین دو شرکت، برای کسانی که دنبال شغل جدید می گردند مفید خواهد بود. با استفاده از کلاس های درسی لیندا، می توانید مهارت های جدید بیاموزید یا به طور کل شغلی را از ابتدا شروع کنید. در مراحل بعدی، لینکداین هدف دارد تا کلاس های لیندا را در جهت ارتقای شغلی به کاربرانش ارائه دهد.

هنوز مشخص نیست که این برنامه چگونه بر تجربه کاربران لینکداین تاثیر خواهد گذاشت. کمپانی مذکور اخیرا به خاطر عدم ارائه گزینه های کافی برای خصوصی سازی اکانت و کمبود امنیت اطلاعات مورد انتقاد بود و نتیجه این شد که قابلیت بلوکه کردن نیز اضافه گشت.

منبع : دیجیاتو