دستبندهای هوشمند کارهای زیادی انجام می دهند، اما تا به حال شنیده اید که یکی از آنها بتواند حضور افراد مزاحم در اطرافتان را تشخیص دهد؟ دستبند WellBe از پس این کار بر می آید.

هدف واقعی دسبتند WellBe این است که وقتی استرس دارید، ضربان قلب شما را اندازه گرفته و به شما هشدار دهد. وقتی که در شرایط تنش زا قرار می گیرید (مثلا هنگامی که کسی مزاحم خلوتتان می شود)، از طریق اپلیکیشن مخصوص این دستبند، زنگ هشدار موبایل شما به صدا در خواهد آمد و در همین شرایط، اپ WellBe تکنیک هایی همچون تنفس عمیق را برای بازیابی آرامش به شما پیشنهاد می کند.

بنابرگفته سازندگان، اپلیکیشن WellBe قادر است ضربان قلبتان را قبل و بعد از ورزش ثبت کند، و طبق موقعیتی که دارید به شما تکنیک هایی برای یافتن دوباره آرامش توصیه کند.

نکته جالب در مورد دستبند WellBe، جنس آن است که از چوب پنبه ساخته شده، بنابراین با دستبند بسیار سبک و راحتی در دست مواجه خواهید بود.

مطمئنا دریافت هشدار در زمان استرس، نمی تواند بهترین راه برای رسیدن شما به آرامش باشد، اما برای یک بار تجربه شاید ارزشش را داشته باشد. دستبند WellBe در حال حاضر با قیمت ۹۹ دلار پیش فروش می گردد.

منبع : دیجیاتو