۳۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

مایکروسافت پشتیبانی از ساعت اپل را با OneDrive آغاز کرد

سال گذشته و پس از معرفی اندروید Wear، مایکروسافت به سرعت پشتیبانی خود از این پلتفرم را آغاز نمود و حالا هم می خواهد همین پشتیبانی را به ساعت اپل بیاورد.

ادامه مطلب...
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد قناعی  | بازدید:۳۲۱

نماینده AMD: ویندوز ۱۰ در روزهای پایانی جولای منتشر می شود

کمپانی AMD اخیرا ادعا نموده که مایکروسافت، ویندوز ۱۰ را در اواخر ماه جولای منتشر خواهد کرد. طی برگذاری کنفرانس مالی AMD در هفته گذشته، نماینده این شرکت به نام Lisa Su از زمان دقیق عرضه سیستم عامل ویندوز ۱۰ خبر داد.

ادامه مطلب...
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد قناعی  | بازدید:۳۴۰

ساتیا نادلا پر درآمدترین مدیر عامل آمریکاست

میزان درآمد افراد مشهور و به ویژه مدیران عامل کمپانی‌های مختلف یکی از جذاب‌ترین خبرهایی است که بسیاری از کاربران علاقه به شنیدن یا کشف آن دارند. گزارش جدیدی در آمریکا منتشر شده که نشان می‌دهد ساتیا نادلا از مایکروسافت پر درآمدترین مدیر عامل آمریکاست. با زومیت همراه باشید.

ساتیا نادلا که ماه فوریه سال گذشته میلادی با هدف بازگرداندن ردموندی‌ها به دوراج اوج و جایگاه واقعی جایگزین استیو بالمر شد، به تازگی از سوی مجله تایمز در بین 100 چهره برتر سال نیز قرار گرفته است.

این گزارش که تحت عنوان Equilar 100 CEO Pay Study توسط نشریه نیویورک تایمز انجام شده است، نشان می‌دهد نادلا 84 میلیون و 308 هزار و 755 دلار درآمد دارد که بیشترین میزان در آمریکا به شمار می‌رود. همچنین در این گزارش آمده است که لورنس جی‌.‌الیسون مدیر عامل اوراکل با 67،261،251 دلار و استیون ام.مولنکوف مدیر عامل کوالکام با 60،740،592 دلار درآمد، بعد از نادلا در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

منبع : زومیت

۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد قناعی  | بازدید:۳۱۴

درآمد 127 هزار دلاری یک دختر 8 ساله آشپز از یوتیوب

ستارگان یوتیوبی بیش از پیش به حد مشاهیر هالیوودی محبوب و مشهور شده‌اند. آنها کلی طرفدار دارند و درآمدهای آنچنانی هم کسب می‌کنند.

AdAge اخیرا 10 ستاره برتر یوتیوب را از نظر درآمد ماهیانه‌اشان معرفی کرده است.

در بخش غذا و آشپزی، بیشترین در آمد متعلق به برنامه CharlisCraftyKitchen بوده که در آن یک دختر 8 ساله توصیه‌های آشپزی را با دیگر افراد به اشتراک می‌گذارد.

کانال شارلی، درآمد میانگین 127777 دلار در ماه دارد و از آن در طول یک ماه 29 میلیون بازدید می‌شود.

شارلی ساختن ویدئوهایش را از سال 2012 آغاز کرده است، آنهم زمانی که تنها شش سال داشت. خواهر 5 ساله او اشلی در نقش یک امتحان کننده طعم خوراک‌ها در این ویدئوها حاضر می‌شود.

منبع : آی تی رسان

۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۲۸ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد قناعی  | بازدید:۳۰۶

بررسی : ساعت اپل بدون آیفون به چه دردی می‌خورد؟

با توجه به تاکید اپل بر استفاده از ساعت هوشمند تازه‌اش همراه با آیفون این سوال برای بسیاری از کاربران پیش آمده که از این ساعت به طور مجزا برای چه کارهایی می توان استفاده کرد.
ادامه مطلب...
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد قناعی  | بازدید:۴۳۴

آموزش : پنج کلیک ساده برای سریع‌تر شدن کامپیوتر شما

ولی کامپیوترم را همین تازگی خریده ام!" با این جمله شکایت خود را مطرح می‌کنید. ولی در‌ واقع شش سال پیش بود که شما به فروشگاه رفتید و تصمیم گرفتید از تخفیف بی‌نظیری بهره ببرید. بعد در حالی که کم مانده موهای سر خود را بکنید، از خود می‌پرسید: "پس چرا انقدر طول می‌کشد تا این برنامه باز شود؟"

اگر کارشناس آی تی نیستید ولی دوست ندارید هر بار که لباس نو می‌خرید، کامپیوتر خود را نیز تعویض کنید، ما لیستی از کلک‌های ساده برای شما تهیه کرده، تا بتوانید بهتر از کامپیوتر پی سی یا مک خود نگهداری کنید – نکات ساده‌ای که برای هر کسی با هر میزان دانش درباره کامپیوتر مفید است.

ادامه مطلب...
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد قناعی  | بازدید:۲۶۴

گیگابایت بزرگ‌ترین تولید‌کننده مادربرد در جهان شد

نبرد میان برندهای تولید کننده مادربرد بار دیگر قبل Computex تایوان آغاز شده است. اوج این نبرد با انتشار گزارش وبسایت Digitimes مبنی بر سهم بیشتر فروش مادربردهای گیگابایت نسبت به سایر رقبا به اوج خود رسیده است.

ادامه مطلب...
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد قناعی  | بازدید:۲۸۸

برنامه‌نویسان ایرانی در جایگاه اول میزان رضایت شغلی

stackoverflow یکی از مطرح‌ترین وب‌سایت‌های پرسش و پاسخ به شمار می‌رود که بر مسائل تخصصی برنامه‌نویسی متمرکز است. این وب‌سایت به اتکای جامعه کاربری متخصص خود که اغلب برنامه‌نویسانی از سراسر جهان هستند اقدام به اجرای یک همه‌پرسی جامع کرده که برخی نتایج آن بسیار جالب هستند؛ نتایجی نظیر رتبه اول ایران از نظر رضایت شغلی!
ادامه مطلب...
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد قناعی  | بازدید:۲۷۰