۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

بروز رسانی به ویندوز ۱۰ باعث از دست دادن برخی قابلیت های نرم افزاری خواهد شد

مایکروسافت روز گذشته اعلام کرد که ویندوز ۱۰، به شکل نهایی از تاریخ ۲۹ جولای در دسترس بوده و کاربران نسخه های ۷ تا ۸.۱ می توانند از طریق نوتیفیکیشنی که به دستشان می رسد، به شکل رایگان کامپیوتر خود را به نسخه ی دهم بروز رسانی نمایند. خبر جالب البته جاییست که از در این نسخه، بروز رسانی های ویندوز برای کاربران خانگی به شکل خودکار خواهند بود و دیگر کاربر نمی تواند بنا به میل خود، آنها را نصب نکند. در مجموع، برخی اختیارات از کاربران سلب گشته اند که می خواهیم در ادامه به آنها نگاهی بیاندازیم

ادامه مطلب...
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۹ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد قناعی  | بازدید:۵۶۸

مایکروسافت اپلیکیشن Phone Companion را برای ارتباط دادن تلفن های هوشمند به PC منتشر خواهد کرد

مایکروسافت تصمیم دارد به منظور پر کردن فاصله بین PC ها و تلفن های هوشمند، یک نرم افزار اختصاصی ویژه ویندوز ۱۰ با نام Phone Companion منتشر کند. این شرکت امید دارد که نرم افزار جدید باعث شود کاربران تلفن های اندرویدی و آیفون اپلیکیشن ها و سرویس های مختلف مورد نظرش را روی دستگاه هایشان نصب کنند.

ابزار مذکور قرار است پس از نصب شدن بر روی یک کامپیوتر مبتنی بر نسل آتی ویندوز، همانند یک هاب برای ارجاع کاربران به دانلود Skype، OneDrive، OneNote، Outlook، Office، Xbox Music و حتی اپلیکیشن اخیرا معرفی شده ی کورتانا عمل کند.

ادامه مطلب...
۰۶ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد قناعی  | بازدید:۴۵۴